Κήλη μεσοσπονδύλιου δίκου και αναρρίχηση

Θέματα που δεν σχετίζονται άμεσα με την αναρρίχηση και το ορεινό περιβάλλον, αλλά μας ενδιαφέρουν
Post Reply
pikaifi
Posts: 30
Joined: 19 Mar 2017 22:25

Κήλη μεσοσπονδύλιου δίκου και αναρρίχηση

Post by pikaifi »

Και εκεί που όλα πήγαιναν καλά, ένα ωραίο μεσημέρι πριν 5 εβδομάδες, γκαπ :oops: !!! Και άρχισα να γέρνω σαν σπασμένο ρολόι που δείχνει έξι και δέκα...
Ήταν η μέση μου και ο γιατρός μου είπε ότι υπάρχει κήλη μεσοσπονδύλιου δίσκου. Μετά από μια θεραπεία με ενέσεις ίσιωσα, αλλά το θέμα παραμένει. Πόνος όταν ξυπνάω, πόνος όταν σκύβω, όταν βγαίνω από το αυτοκίνητο κάποιες φορές κλπ. Και γενικώς, για να μην τα πολυλογώ. λειτουργικός μεν στην καθημερινότητα, αλλά δυσκολία να αθληθώ, και ούτε βέβαια να ορειβατήσω, ή να κάνω αναρρίχηση που θα με ζορίσει μπορώ. Σκαρφάλωσα λίγο χθες κινούμενος με ρυθμός βαριεστημένης σαύρας. Την ώρα των διαδρομών δεν πόνεσα, μετά ένα σφάχτη τον ένιωσα, αλλά γενικώς είμαι στην κατάσταση που περιέγραψα.
Για να μην τα πολυλογώ. Αυτό το πράγμα περνάει; Με ποιον τρόπο; Πότε; Γενικά σκαρφαλώνετε οι παθόντες; Πείτε οτιδήποτε πιστεύετε ότι είναι χρήσιμο, γιατί όντως είμαι υπό σοκ...

Che
Posts: 267
Joined: 01 Jan 2009 20:07
Location: ATHENS,GREECE

Re: Κήλη μεσοσπονδύλιου δίκου και αναρρίχηση

Post by Che »

Φίλε μου μην αγχώνεσαι ξέρω πολλούς που είχαν κήλη και σκαρφαλώνουν μια χαρά και δυνατά... έχει να κάνει με το μέγεθος της κήλης γενικά το πώς θα την αντιμετωπίσεις.Δε ξέρω σε τι κατασταση εισαι Ωστόσο μίλα με έναν φυσίατρο ή φυσιοθεραπευτή... οι ορθοπαιδικοί 8 στους 10 σου λενε για μαχαιρι ή ακινησια. Το βασικο είναι σωστη γυμναστικη και ενδυνάμωση κορμού και μέσης.
Climbing is not a sport, it's a life attidute!

AlexHwaRang
Posts: 392
Joined: 01 Jul 2007 16:33

Re: Κήλη μεσοσπονδύλιου δίκου και αναρρίχηση

Post by AlexHwaRang »

- Μεσουλιντ μεχρι 2 την ημέρα, Νοργεσικ μεχρι 3 την ημέρα. Μη ν το παρακάνεις όμως για τι παρατήρησα ότι το Μεσουλιντ αυξάνει την πίεση και Νορτζεσικ φέρνει υπμηλία. Αλλά σε περιόδους κρίσης δεν αποφέγεται.
- Φυτική θερμαντική. οτι καλύτερο και αθθώτερο ακόμα και για καθεημερινή χρήση.
- Διατάσεις δικεφάλων μηριαίων, γόνατα στο στήθος άλλες διατάσεις, στροφές που ανοίγουν τα μεσοσπονδύλια διαστήματα. Κάθε μέρα για πάντα.
- Γνωστός οστεοπαθητικός στο κουρμπε΄τι που κάνει θαύματα
- Ολο το θερμοσίφωνα στην περιοχή της μέσης.
- Ασκήσεις κορμού - Η αναρρίχηση κάνει καλό.
- Ασκήσεις ανταγωνιστών
- Αποφέγω τα πολλά αρνητικά, κολονέτα και ότι γενικά είναι στραβό και ανάποδο.
- Βρες τι προκάλεσε τη κήλη και αντιμετώπισέ το αιτιακά.

Post Reply