ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΑΡΑΣΟΒΑ ΜΑΙΟΣ 2010
ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΑΡΑΣΟΒΑ ΜΑΙΟΣ 2010
Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύνδεσμος Αθηνών διοργανώνει τον Μάιο του 2010 αναρριχητική συνάντηση στη Βαράσοβα για όλους τους αναρριχητές, παλαιούς και νέους.
Ακριβείς ημερομηνίες θα ανακοινωθούν εντός Απριλίου μέσω των σελίδων www.eosathinon.gr και www.routes.gr.
Η διαμονή θα οργανωθεί στο κτήμα του ΕΟΣ Αθηνών στην Βαράσοβα και θα είναι δωρεάν. Το σωματείο θα προσφέρει δωρεάν πρωινό το πρωί του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής.
Θα έχει προβλεφθεί ομάδα διάσωσης, μονάδα του ΕΚΑΒ και θα υπάρχουν εκπαιδευτές, έτσι ώστε να μπορούν να σκαρφαλώσουν με ασφάλεια και οι νεότεροι αναρριχητές. Οι συμμετέχοντες θα μετακινηθούν με ίδια μέσα.
Πληροφορίες για λεπτομέρειες στον Δημήτρη Τιτόπουλο 6972-247452.
Ακριβείς ημερομηνίες θα ανακοινωθούν εντός Απριλίου μέσω των σελίδων www.eosathinon.gr και www.routes.gr.
Η διαμονή θα οργανωθεί στο κτήμα του ΕΟΣ Αθηνών στην Βαράσοβα και θα είναι δωρεάν. Το σωματείο θα προσφέρει δωρεάν πρωινό το πρωί του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής.
Θα έχει προβλεφθεί ομάδα διάσωσης, μονάδα του ΕΚΑΒ και θα υπάρχουν εκπαιδευτές, έτσι ώστε να μπορούν να σκαρφαλώσουν με ασφάλεια και οι νεότεροι αναρριχητές. Οι συμμετέχοντες θα μετακινηθούν με ίδια μέσα.
Πληροφορίες για λεπτομέρειες στον Δημήτρη Τιτόπουλο 6972-247452.
-
- Posts: 223
- Joined: 09 Oct 2007 19:36
- Contact:
-
- Posts: 29
- Joined: 02 Sep 2009 20:47
-
- Posts: 29
- Joined: 02 Sep 2009 20:47
Δεδομένης της συνάντησης της UIAA που διοργανώνεται στην Κάλυμνο τον Μάιο, ο ΕΟΣ Αθηνών δεν θα διοργανώσει την αναρριχητική συνάντηση στην Βαράσοβα που είχε ανακοινώσει για την ίδια περίοδο.
Κάποια άλλη στιγμή, κάτι αναρριχητικό θα διοργανωθεί από τον Σύνδεσμο στην Βαράσοβα και θα ανακοινωθεί εγκαίρως.
Κάποια άλλη στιγμή, κάτι αναρριχητικό θα διοργανωθεί από τον Σύνδεσμο στην Βαράσοβα και θα ανακοινωθεί εγκαίρως.
προς ενημερωση σας η βαρασσοβα εχει συντηρηθει το 2004 με υλικο 303 και συμφωνα με την οδηγια της UIAA ειναι απαγορευτικο και ακαταλληλο λογω πολλων ατυχηματων στο εξωτερικο.το θεμα βγηκε στην επιφανεια οταν εσπασε βυσμα στο ρελε της διαδρομης σκορπιος μετα απο ραπελ με βαρος μονο 160 κιλων να εχετε μεγαλη προσοχη και καλυτερα να μην σκαρφαλωσετε οπου υπαρχει αυτο το υλικο για το δικο σας καλο.
-
- Posts: 28
- Joined: 16 May 2009 12:18
- Location: ATHENS
"......και καλυτερα να μην σκαρφαλωσετε οπου υπαρχει αυτο το υλικο για το δικο σας καλο."
Μα καλά είσαι σοβαρός; Εγώ λέω σκαρφαλώστε παντού. Ως αναρριχητές κρίνουμε, τι είναι επικίνδυνο και τι όχι. Υπάρχουν καρύδια, εξάγωνα, μηχανισμοί εκκέντρων, tricams, καρφιά, διαμπερή, μυτίκια, μανιτάρια, αλλα ειδικότερα μέσα ασφάλισης. Δηλαδή αν υπάρχουν ένα δυό επικίνδυνα βύσματα δεν σκαρφαλώνεις την διαδρομή; Και σε αρχαίο ραπέλ σε παλαιά βουνίσια διαδρομή, άφησα δικούς μου υλικά και στο δεύτερο ραπέλ έβαλα και δικό μου τρίτο καρφί και άλλους ιμάντες. Ασε και κανένα υλικό, αν ανησυχείς τόσο πολύ.
Πριν λίγες εβδομάδες, ανέβηκα διαδρομή και κάποιοι είχαν πάρει τις πλακέτες στο ρελέ! Σιγά που θα καθόμουν να σκάσω Geka! Ανέβηκα παραπάνω, έφτιαξα δικό μου ρελέ και έφυγα προς άλλη διαδρομή και επέστρεψα από εκέι.
Σκαρφαλώνουμε διαδρομές ανάλογα με τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας, την αναρριχητική μας ικανότητα, την φυσική μας κατάσταση και τα υλικά μας. Αν θεωρούμε ότι κάποιες μεγάλες διαδρομές είναι αρκετά σοβαρές και ότι πιθανόν να έχουμε σοβαρά προβλήματα τότε διαλέγουμε πιό "εφικτές" διαδρομές.
Η αναρρίχηση και η ορειβασία είναι επικίνδυνα πράματα! Ακόμη και στην Βαρυμπόμπη, θυμάμαι ξήλωσα ένα παλαιό καρφί, ευτυχώς χωρίς προβλήματα. Ετσι είναι το βουνό. Ανέβηκα με πλήρη προσωπική ευθύνη και κατανόηση όλων των κινδύνων.
Ας μην μπούμε στην διαδικασία αν το ατσάλι 303 είναι χειρότερο από το 304 και τα συναφή. Εχοντας δουλέψει στην βιομηχανία με ανταλλακτικά και μηχανολογικά εξαρτήματα, μπορώ να σου πώ ότι καλύτερο το 304 από το 303 αλλά ούτε με αυτό είσαι ασφαλής σε θαλασσινό περιβάλλον. Ξέρεις τι μπορεί να πάθει το 304 σε συνθήκες υψηλής συγκέντρωσης αλάτων και υψηλων θερμοκρασιών; Ισως θα ήταν καλύτερα (αλλά ακόμη ακριβότερο) με 316 τουλάχιστον για το θέμα διάβρωσης (δεν γνωρίζω όμως αν από μηχανικές ιδιότητες είναι αποδεκτό στην αναρρίχηση). Σε μπέρδεψα ακόμη περισσότερο;
Επικίνδυνα πράματα!
Μα καλά είσαι σοβαρός; Εγώ λέω σκαρφαλώστε παντού. Ως αναρριχητές κρίνουμε, τι είναι επικίνδυνο και τι όχι. Υπάρχουν καρύδια, εξάγωνα, μηχανισμοί εκκέντρων, tricams, καρφιά, διαμπερή, μυτίκια, μανιτάρια, αλλα ειδικότερα μέσα ασφάλισης. Δηλαδή αν υπάρχουν ένα δυό επικίνδυνα βύσματα δεν σκαρφαλώνεις την διαδρομή; Και σε αρχαίο ραπέλ σε παλαιά βουνίσια διαδρομή, άφησα δικούς μου υλικά και στο δεύτερο ραπέλ έβαλα και δικό μου τρίτο καρφί και άλλους ιμάντες. Ασε και κανένα υλικό, αν ανησυχείς τόσο πολύ.
Πριν λίγες εβδομάδες, ανέβηκα διαδρομή και κάποιοι είχαν πάρει τις πλακέτες στο ρελέ! Σιγά που θα καθόμουν να σκάσω Geka! Ανέβηκα παραπάνω, έφτιαξα δικό μου ρελέ και έφυγα προς άλλη διαδρομή και επέστρεψα από εκέι.
Σκαρφαλώνουμε διαδρομές ανάλογα με τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας, την αναρριχητική μας ικανότητα, την φυσική μας κατάσταση και τα υλικά μας. Αν θεωρούμε ότι κάποιες μεγάλες διαδρομές είναι αρκετά σοβαρές και ότι πιθανόν να έχουμε σοβαρά προβλήματα τότε διαλέγουμε πιό "εφικτές" διαδρομές.
Η αναρρίχηση και η ορειβασία είναι επικίνδυνα πράματα! Ακόμη και στην Βαρυμπόμπη, θυμάμαι ξήλωσα ένα παλαιό καρφί, ευτυχώς χωρίς προβλήματα. Ετσι είναι το βουνό. Ανέβηκα με πλήρη προσωπική ευθύνη και κατανόηση όλων των κινδύνων.
Ας μην μπούμε στην διαδικασία αν το ατσάλι 303 είναι χειρότερο από το 304 και τα συναφή. Εχοντας δουλέψει στην βιομηχανία με ανταλλακτικά και μηχανολογικά εξαρτήματα, μπορώ να σου πώ ότι καλύτερο το 304 από το 303 αλλά ούτε με αυτό είσαι ασφαλής σε θαλασσινό περιβάλλον. Ξέρεις τι μπορεί να πάθει το 304 σε συνθήκες υψηλής συγκέντρωσης αλάτων και υψηλων θερμοκρασιών; Ισως θα ήταν καλύτερα (αλλά ακόμη ακριβότερο) με 316 τουλάχιστον για το θέμα διάβρωσης (δεν γνωρίζω όμως αν από μηχανικές ιδιότητες είναι αποδεκτό στην αναρρίχηση). Σε μπέρδεψα ακόμη περισσότερο;
Επικίνδυνα πράματα!
"ΚΑΤΣΑΡΟΜΑΛΛΗΣ" - "CURLYHAIRED"
ΟΧΙ ΡΕ ΣΥ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΠΟΡ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η UIAA ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΒΑΡΑΣΣΟΒΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΡΕΛΕ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΚΑΙ 6 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΡΕΛΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΒΥΣΜΑΤΑ Η ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΗ.ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ UIAA ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ
-
- Posts: 28
- Joined: 16 May 2009 12:18
- Location: ATHENS
Ακόμη δεν καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σου. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΡΕΙΒΑΤΕΣ-ΣΥΝΑΝΑΡΡΙΧΗΤΕΣ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. Το ξέρουμε όλοι ότι υπάρχουν προβληματικά υλικά στην Βαράσοβα ίσως και "απαγορευμένα" οπως τα ονομάζεις εσύ.
Μήπως και σε άλλα παραθαλάσσια πεδία είναι όλα τέλεια (Κρήτη-Τράχουλας, Αργολίδα, Χιλιαδού Ευβοιας); Κάποιες φορές έκρινα ότι δεν έπρεπε να μπώ στην διαδρομή. Εχείς σκεφτεί αν όλες οι διαδρομές στην Κάλυμνο (δεν έχω πάει) είναι εντάξει; Διάβασες πληροφορίες για ατυχήματα στην Ταιλάνδη, Καραιβική, γκρεμοί ακτών Αγγλίας, Ισπανία για να δείς ότι το να σκαρφαλώνεις σε παραθαλάσσια πεδία εγκυμονεί κάποιους ειδικούς κινδύνους;
Και γιατί να είναι 4 ή 6 άτομα στο ρελέ, πάμε γυρεύοντας για ατύχημα μήπως; Και οι ασκήσεις διάσωσης σπάνια γίνονται στις νέες σχολές Μέσου 50 μέτρα πάνω από το έδαφος.
Να σταματήσουμε να σκαρφαλώνουμε και στα τουρκοβούνια μήπως όπου έχουμε για ασφάλειες παλαιά συρματόσχοινα από ασανσέρ; Η μήπως σε άλλα πεδία της Αττικής όπου συχνά βλέπουμε σκουριασμένες "σπιτικές" πλακέτες; Απλά λαμβάνουμε και άλλα μέτρα, τα οποία στο επίπεδο της σχολής μέσου που είμαστε και οι δυό μας πιστεύω ότι καταλαβαίνουμε.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνεις τόσο πολύ θέμα.
Αν κρίνεις ότι οι σπορ διαδρομές της Βαράσοβας είναι επικίνδυνες ή βάλε καρύδια και παραδοσιακές ασφάλειες (αν παίρνει η διαδρομή) ή πήγαινε σε άλλη καθαρά παραδοσιακή διαδρομή ή άλλαξε πεδίο. Ούτε είναι ντροπή να υποχωρήσεις (τουλάχιστον για εμένα). Και τα μόνιμα ρελέ έχουν 2 πλακέτες, ώστε αν αστοχήσει η μία, στατιστικά να σε κρατήσει η άλλη. Θα μου πείς υπάρχει τότε και μία μικρή πιθανότητα να σπάσει και η δευτερη. Αλλά έτσι είναι η αναρρίχηση.
Επικίνδυνα πράματα!
Μήπως και σε άλλα παραθαλάσσια πεδία είναι όλα τέλεια (Κρήτη-Τράχουλας, Αργολίδα, Χιλιαδού Ευβοιας); Κάποιες φορές έκρινα ότι δεν έπρεπε να μπώ στην διαδρομή. Εχείς σκεφτεί αν όλες οι διαδρομές στην Κάλυμνο (δεν έχω πάει) είναι εντάξει; Διάβασες πληροφορίες για ατυχήματα στην Ταιλάνδη, Καραιβική, γκρεμοί ακτών Αγγλίας, Ισπανία για να δείς ότι το να σκαρφαλώνεις σε παραθαλάσσια πεδία εγκυμονεί κάποιους ειδικούς κινδύνους;
Και γιατί να είναι 4 ή 6 άτομα στο ρελέ, πάμε γυρεύοντας για ατύχημα μήπως; Και οι ασκήσεις διάσωσης σπάνια γίνονται στις νέες σχολές Μέσου 50 μέτρα πάνω από το έδαφος.
Να σταματήσουμε να σκαρφαλώνουμε και στα τουρκοβούνια μήπως όπου έχουμε για ασφάλειες παλαιά συρματόσχοινα από ασανσέρ; Η μήπως σε άλλα πεδία της Αττικής όπου συχνά βλέπουμε σκουριασμένες "σπιτικές" πλακέτες; Απλά λαμβάνουμε και άλλα μέτρα, τα οποία στο επίπεδο της σχολής μέσου που είμαστε και οι δυό μας πιστεύω ότι καταλαβαίνουμε.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνεις τόσο πολύ θέμα.
Αν κρίνεις ότι οι σπορ διαδρομές της Βαράσοβας είναι επικίνδυνες ή βάλε καρύδια και παραδοσιακές ασφάλειες (αν παίρνει η διαδρομή) ή πήγαινε σε άλλη καθαρά παραδοσιακή διαδρομή ή άλλαξε πεδίο. Ούτε είναι ντροπή να υποχωρήσεις (τουλάχιστον για εμένα). Και τα μόνιμα ρελέ έχουν 2 πλακέτες, ώστε αν αστοχήσει η μία, στατιστικά να σε κρατήσει η άλλη. Θα μου πείς υπάρχει τότε και μία μικρή πιθανότητα να σπάσει και η δευτερη. Αλλά έτσι είναι η αναρρίχηση.
Επικίνδυνα πράματα!
"ΚΑΤΣΑΡΟΜΑΛΛΗΣ" - "CURLYHAIRED"
-
- Posts: 223
- Joined: 09 Oct 2007 19:36
- Contact:
κατα την γνωμη μου, πολυ κακη κινηση η ακυρωση της συναντησης.
τωρα θα επρεπε να γινει μια συναντηση σε αυτο το μερος που τοσα εχει περασει κ περναει ακομα τοσο απο τους ντοπιους μη χρηστες οσο και απο τους μη ντοπιους χρηστες.
Αν το προβλημα ειναι η ημερομηνια που συμπιπτει με αυτην της UIAA στην Καλυμνο, αλλαξτε την ημερομηνια.
πρεπει να παμε και να σκαρφλωσουμε εκει ολοι μαζι.
μονο ετσι θα μπορεσουμε να δωσουμε λυση
ή
τουλαχιστον να προσπαθησουμε να βρουμε λυσεις μιλοντας προσωπο με προσωπο
(και να ξεφυγουμε απο τον φορουμισμο και το φορουμικο δικαιο)
τι λετε, μπορουμε να την βαλουμε μπροστα την συναντηση ξανα?
τωρα θα επρεπε να γινει μια συναντηση σε αυτο το μερος που τοσα εχει περασει κ περναει ακομα τοσο απο τους ντοπιους μη χρηστες οσο και απο τους μη ντοπιους χρηστες.
Αν το προβλημα ειναι η ημερομηνια που συμπιπτει με αυτην της UIAA στην Καλυμνο, αλλαξτε την ημερομηνια.
πρεπει να παμε και να σκαρφλωσουμε εκει ολοι μαζι.
μονο ετσι θα μπορεσουμε να δωσουμε λυση
ή
τουλαχιστον να προσπαθησουμε να βρουμε λυσεις μιλοντας προσωπο με προσωπο
(και να ξεφυγουμε απο τον φορουμισμο και το φορουμικο δικαιο)
τι λετε, μπορουμε να την βαλουμε μπροστα την συναντηση ξανα?
-
- Posts: 125
- Joined: 18 Nov 2008 15:27
- Location: Keratsini
-
- Posts: 28
- Joined: 16 May 2009 12:18
- Location: ATHENS
-
- Posts: 125
- Joined: 18 Nov 2008 15:27
- Location: Keratsini