Οποιος έχει διδάξει θα καταλάβει τι εννοώ !! Υπάρχουν εκπαιδευτές που δεν έχουν στοιχειώδεις γνώσεις ανατομίας !!! Και εσύ jer-le-fou ρώτα τον chrisbel που είναι καθηγητής γυμναστικής ακαδημίας να σου εξηγήσει περί παιδαγωγικής .....jer-le-fou wrote:Φιλε Mike, αυτο με τα παιδαγωγικα δεν το καταλαβα. Τι θελεις να πεις? Οτι οι εκπαιδευτες δεν διδασκονται παιδαγωγικα ή οι μαθητες δεν διδασκονται? Αν λες για το πρωτο, μαλλον δεν το ξερεις αν δεν εισαι εκπαιδευτης κ δεν εχεις παρακολουθησει τα μαθηματα. Αν λες για το δευτερο, τοτε να κανει η ΕΟΟΑ συνεργασια με το Μετσοβειο..να διδακτουν οι νεοι αναρριχητες τις θεωριες του Πιαζε!!
Συνάντηση εκπαιδευτών ΕΟΟΑ
-
- Posts: 125
- Joined: 18 Nov 2008 15:27
- Location: Keratsini
τα πάντα ρεί
-
- Posts: 29
- Joined: 02 Sep 2009 20:47
-
- Posts: 29
- Joined: 02 Sep 2009 20:47
-
- Posts: 223
- Joined: 09 Oct 2007 19:36
- Contact:
Πάντως θυμίζω ότι το θέμα για το οποίο μιλάμε (?) είναι το "Συνάντηση εκπαιδευτών ΕΟΟΑ", που έγινε: "Στείλτε όσοι ενδιαφέρεστε μέιλ εδώ για να τροποποιήσουμε τον κανονισμό εκπαίδευσης." Από εκεί και πέρα όσοι δεν ήταν στη συνάντηση μπορούν να θέσουν στην επιτροπή την άποψή τους (αν και καλό θα ήταν να είναι παρόντες, αντί να στέλνουν μηνύματα). Όλα τα άλλα δεν είναι θέμα συζήτησης στο παρόν τόπικ και όποιος θέλει ας ανοίξει ένα άλλο.
Τέλος το ύφος και τα λεγόμενα του καθενός τον χαρακτηρίζουν, αν μη τι άλλο. Μπροστά σε μια οθόνη και με μια (ψευδ)αίσθηση ανωνυμίας, μπορούμε να πούμε οτιδήποτε. Ας τα πούμε αυτά που πληκτολογούμε ("είσαι πολύ μικρός ακόμα" κτλ) στα ίσια μπροστά σ' αυτόν που απευθύνονται. Αυτά!
Τέλος το ύφος και τα λεγόμενα του καθενός τον χαρακτηρίζουν, αν μη τι άλλο. Μπροστά σε μια οθόνη και με μια (ψευδ)αίσθηση ανωνυμίας, μπορούμε να πούμε οτιδήποτε. Ας τα πούμε αυτά που πληκτολογούμε ("είσαι πολύ μικρός ακόμα" κτλ) στα ίσια μπροστά σ' αυτόν που απευθύνονται. Αυτά!
-
- Posts: 125
- Joined: 18 Nov 2008 15:27
- Location: Keratsini
Προφανώς, αν και λίγοι μπαίνουν στον κόπο.
Θα πρέπει πάντως να σας ενημερώσω ότι ο εκπαιδευτικός κανονισμός δεν ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα από το μυαλό κάποιου. Καταρχήν, αποτελεί συνέχεια μιας οργανωμένης εκπαιδευτικής παράδοσης 3 δεκαετιών, την οποία είναι λάθος να υποτιμούμε. Επιπλέον, αντανακλά τις εξελίξεις στη διεθνή πρακτική όπως τουλάχιστον αυτές προβάλλονται μέσα από την UIAA και την επιτροπή εκπαίδευσης της, στην οποία συμμετέχουν καμιά φορά και κάποιοι από τους εκπαιδευτές μας. Στόχος δε της διαδικασίας αναθεώρησης των τελευταίων χρόνων είναι η πιστοποίηση των σχολών και ιδιαίτερα αυτής των εκπαιδευτών από την UIAA, κάτι που πολύ λίγες χώρες της Ευρώπης έχουν. Επειδή παρακολουθώ τις εξελίξεις από κόντα τα τελευταία 10 χρόνια, είμαι σε θέση να σας διαβεβαιώσω ότι παρά τα όσα ακούγονται οι εκπαιδευτές δεν έχουν έχουν κακό επίπεδο εκπαίδευσης και εμπειρίας. Τουλάχιστον οι περισσότεροι που το κάνουν ερασιτεχνικά ή σαν πάρεργο. Από την άλλη, υπάρχουν πια και full time - επαγγελματίες που πιθανόν μπορούν να προσφέρουν ακόμη καλύτερη ποιότητα.
Θα πρέπει πάντως να σας ενημερώσω ότι ο εκπαιδευτικός κανονισμός δεν ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα από το μυαλό κάποιου. Καταρχήν, αποτελεί συνέχεια μιας οργανωμένης εκπαιδευτικής παράδοσης 3 δεκαετιών, την οποία είναι λάθος να υποτιμούμε. Επιπλέον, αντανακλά τις εξελίξεις στη διεθνή πρακτική όπως τουλάχιστον αυτές προβάλλονται μέσα από την UIAA και την επιτροπή εκπαίδευσης της, στην οποία συμμετέχουν καμιά φορά και κάποιοι από τους εκπαιδευτές μας. Στόχος δε της διαδικασίας αναθεώρησης των τελευταίων χρόνων είναι η πιστοποίηση των σχολών και ιδιαίτερα αυτής των εκπαιδευτών από την UIAA, κάτι που πολύ λίγες χώρες της Ευρώπης έχουν. Επειδή παρακολουθώ τις εξελίξεις από κόντα τα τελευταία 10 χρόνια, είμαι σε θέση να σας διαβεβαιώσω ότι παρά τα όσα ακούγονται οι εκπαιδευτές δεν έχουν έχουν κακό επίπεδο εκπαίδευσης και εμπειρίας. Τουλάχιστον οι περισσότεροι που το κάνουν ερασιτεχνικά ή σαν πάρεργο. Από την άλλη, υπάρχουν πια και full time - επαγγελματίες που πιθανόν μπορούν να προσφέρουν ακόμη καλύτερη ποιότητα.
wu
-
- Posts: 125
- Joined: 18 Nov 2008 15:27
- Location: Keratsini
-
- Posts: 425
- Joined: 01 Jul 2007 16:33
καμια σοβαρή συζήτηση
Θα πρότινα την καθιέρωση προϋποθέσεων δράσης (καμια 500 μέτρα trad) και εισαγωγικών εξετάσεων (V επικεφαλής, ρελέ, ραπέλ, ασφάλιση) για την εισαγωγή στην Μέσου Επιπέδου και την κατάργηση της έτσι και αλλιώς ανύπαρκτης Προχωρημένων.
Με αυτό τον τρόπο (πιστέυω) προωθήται η δημιουργία αυτόνομων ορειβατών αντί πελατών σχολών.
και για τους πελάτες υπάρχουν και οι οδηγοί.
Με αυτό τον τρόπο (πιστέυω) προωθήται η δημιουργία αυτόνομων ορειβατών αντί πελατών σχολών.
και για τους πελάτες υπάρχουν και οι οδηγοί.
Εγω απορώ γιατί πρέπει να έχεις κάνει τη σχολή αρχαρίων για να παρακολουθήσεις τη μέσου επιπέδου!
γιατί δηλαδή να μην έχει κάποιες για παράδειγμα κάποιου είδους εξετάσεις στο πεδίο που θα μπορείς να πιστοποιήσεις ότι αξίζεις να παρακολουθήσεις την επόμενη βαθμίδα.
όπως είναι τώρα το σύστημα μου δίνει την αίσθηση ότι όλα γίνονται για τα λεφτά!
κάποιος που σκαρφαλώνει μερικά χρόνια και δεν έχει βγάλει σχολή αρχαρίων πιστεύετε ότι δεν έχει παραπάνω γνώσεις από αυτόν που βγάζει μια σχολή για να περάσει η ώρα του?
Βάλτε συγκεκριμένες γνώσεις και δράση και πριν ξεκινήσει η σχολή δοκιμάστε τον αν τα βγάζει πέρα!! Αν δεν τα καταφέρει, ακόμη κι αν έχει βγάλει σχολή αρχαρίων να δοκιμάσει αν θέλει στο μέλλον μετά από διάβασμα και προπόνηση.
Ετσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
γιατί δηλαδή να μην έχει κάποιες για παράδειγμα κάποιου είδους εξετάσεις στο πεδίο που θα μπορείς να πιστοποιήσεις ότι αξίζεις να παρακολουθήσεις την επόμενη βαθμίδα.
όπως είναι τώρα το σύστημα μου δίνει την αίσθηση ότι όλα γίνονται για τα λεφτά!
κάποιος που σκαρφαλώνει μερικά χρόνια και δεν έχει βγάλει σχολή αρχαρίων πιστεύετε ότι δεν έχει παραπάνω γνώσεις από αυτόν που βγάζει μια σχολή για να περάσει η ώρα του?
Βάλτε συγκεκριμένες γνώσεις και δράση και πριν ξεκινήσει η σχολή δοκιμάστε τον αν τα βγάζει πέρα!! Αν δεν τα καταφέρει, ακόμη κι αν έχει βγάλει σχολή αρχαρίων να δοκιμάσει αν θέλει στο μέλλον μετά από διάβασμα και προπόνηση.
Ετσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
Και εγώ έτσι νομίζω, ότι δηλαδή οι περισσότεροι μαθητές του καιρού μας ίσως να σκέπτονται: "Ας πάρουμε ένα πτυχίο για να καταξιωθούμε και να θεωρούμε τους εαυτούς μας προχωρημένους, και επίσης να αποδράσουμε λίγο μαζί με το παρεάκι μας και να κάνουμε και καμιά διαδρομή της προκοπής." Το δυστύχημα είναι ότι οι Σύλλογοι και η ΕΟΟΑ προσαρμόζονται -τρόπον τινά- σε αυτή την συλλογιστική της πτυχιομανίας. Τα κριτήρια θα έπρεπε νομίζω να είναι αυστηρά και η παρακολούθηση μιας Αρχαρίων να μην είναι ούτε αναγκαία αλλά ούτε και ικανή συνθήκη -από μόνη της- για την εισαγωγή στην Μέσου. Η Προχωρημένων πάλι είναι το αποκορύφωμα της πτυχιομανίας! Θεσπίστε αυστηρά κριτήρια εισαγωγής με βάση την αναρριχητική δράση, την φυσική κατάσταση, την θεωρητική κατάρτιση κτλ του κάθε υποψήφιου, και αφήστε αυτή την συλλογιστική που θυμίζει φροντιστήρια ξένων γλωσσών (lower, intermediate, upper-intermediate, advanced, proficiency, master of the art) λες και είναι οι σχολές των Συλλόγων το Αμερικάνικο Κολέγιο από όπου θα βγει ο καθένας με τρόπαια, στεμμένος πτυχιούχος. Βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος: πώς θα διασφαλιστεί η αντικειμενική αξιολόγηση και η μη παράκαμψη ή ανασκευή των κριτηρίων; Τουλάχιστον έτσι που είναι τώρα τα πράγματα με την βαθμιδωτή προαγωγή διασφαλίζεται μια μίνιμουμ επάρκεια... Διασφαλίζεται όμως πραγματικά; Κάποιος μου είπε "...ο Άλεξ ήταν έμπειρος, είχε κάνει την αρχαρίων", όμως αν είχε μια στοιχειώδη εξοικείωση με το χειμερινό βουνό θα έφευγε έτσι σούμπητος και χωρίς να ξέρει πως να κάνει self-arrest (δεν ήταν δα και σε καμιά πλαγιά με blue ice); Συχωρεμένο να είναι το παιδί, δεν τα γράφω αυτά για να επιρρίψω ευθύνες σε οποιονδήποτε συγκεκριμένα, κάθε άλλο, νομίζω απλά ότι αυτό το ατύχημα στέκεται σαν αμετακίνητο παράδειγμα αποτυχίας του νυν εκπαιδευτικού προτύπου: δηλαδή άιντε την μια σχολή μετά την άλλη...
"Πολλὰ μὲν ἄλλα Νύμφαι κἠμὲ δίδαξαν ἀν᾽ ᾤρεα βουκολέοντα ἐσθλά." Π.Α.
Καταρχήν Ibex ο Αλεξ έφυγε απο ό,τι ξέρω, σε μια πλαγιά με τέτοιες συνθήκες που θα μπορούσε να είχε φύγει ο καθένας ...και εγώ και εσύ. Ξέρεις, υπάρχουν ώρες που μια (όχι δεύτερη) στιγμιαία απροσεξία φτάνει και περισεύει να σε στείλει...
Κατά δεύτερον είμαστε σε λάθος topic. Καλύτερα αν πραγματικά θέλετε συζήτηση για εκπαίδευση να μεταφερθεί στο αντίστοιχο, για να μπορούν να μας παρακολουθούν με άνεση και οι άλλοι.
Από εκεί και πέρα, έχετε δίκιο για την ...πτυχιολατρεία, όμως άδικο όταν μιλάτε για πολλές σχολές και πελάτες. Η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη περισσότερες σχολές και για περισσότερα αντικείμενα (πχ σπορή inddor αναρρίχηση, παγοαναρρίχηση, κλπ) σχολές για κάθε γούστο, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε πολλές χώρες στο εξωτερικό. Γιατί να περιορίζεται η γνώση;
Άποψη μου (που δυστηχώς λίγοι συμμερίζονται) είναι ότι η πρόσβαση σε αυτές θα πρέπει να είναι ελεύθερη. Ο καθένας δηλαδή να επιλέγει το επίπεδο που του ταιριάζει και μέσα από μια στανταρισμένη και αξιοκρατική, αξιολόγηση να κρίνεται αν μπορεί ή όχι να παρακολουθήσει. Βέβαια εμείς θα κολλήσουμε στο αξιοκρατική...
Κατά δεύτερον είμαστε σε λάθος topic. Καλύτερα αν πραγματικά θέλετε συζήτηση για εκπαίδευση να μεταφερθεί στο αντίστοιχο, για να μπορούν να μας παρακολουθούν με άνεση και οι άλλοι.
Από εκεί και πέρα, έχετε δίκιο για την ...πτυχιολατρεία, όμως άδικο όταν μιλάτε για πολλές σχολές και πελάτες. Η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη περισσότερες σχολές και για περισσότερα αντικείμενα (πχ σπορή inddor αναρρίχηση, παγοαναρρίχηση, κλπ) σχολές για κάθε γούστο, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε πολλές χώρες στο εξωτερικό. Γιατί να περιορίζεται η γνώση;
Άποψη μου (που δυστηχώς λίγοι συμμερίζονται) είναι ότι η πρόσβαση σε αυτές θα πρέπει να είναι ελεύθερη. Ο καθένας δηλαδή να επιλέγει το επίπεδο που του ταιριάζει και μέσα από μια στανταρισμένη και αξιοκρατική, αξιολόγηση να κρίνεται αν μπορεί ή όχι να παρακολουθήσει. Βέβαια εμείς θα κολλήσουμε στο αξιοκρατική...
wu
Εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε αυτό.Voutyros wrote: Άποψη μου είναι ότι η πρόσβαση σε αυτές θα πρέπει να είναι ελεύθερη.
Okay, απαντώ και φεύγω από εδώ πέρα.Voutyros wrote: Κατά δεύτερον είμαστε σε λάθος topic. Καλύτερα αν πραγματικά θέλετε συζήτηση για εκπαίδευση...
Εγώ συγκεκριμένα δεν μίλησα καθόλου για πελάτες. Συμφωνώ ότι είναι άδικη κρίση, για τις σχολές των Συλλόγων τουλάχιστον.Voutyros wrote: Από εκεί και πέρα, έχετε δίκιο για την ...πτυχιολατρεία, όμως άδικο όταν μιλάτε για πολλές σχολές και πελάτες.
Για τα σχετικά με τον Άλεξ εγώ νομίζω ότι δεν είναι εντελώς άσχετα με το μοντέλο εκπαίδευσης που υπάρχει, αλλά για να μην ξεφύγουμε εδώ πέρα μεταφέρω την συζήτηση σε ένα άλλο topic στην στήλη της εκπαίδευσης:
http://www.routes.gr/Community/viewtopi ... =5287#5287
"Πολλὰ μὲν ἄλλα Νύμφαι κἠμὲ δίδαξαν ἀν᾽ ᾤρεα βουκολέοντα ἐσθλά." Π.Α.
1. ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΝΑΙ ΕΦΤΑΙΞΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΝΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.2.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ.ΠΧ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ. 3.ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ.ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ.ΕΝΑΣ ΣΟΥΠΕΡ ΑΘΛΗΤΗΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
Last edited by geka on 04 Oct 2010 23:17, edited 1 time in total.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ
1. ΣΧΟΛΗ ΑΡΧΑΡΙΩΝ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΟΡ ΜΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΚΟΙΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 4 ΣΚΟΙΝΙΕΣ.ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΗΣ
2. ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΣΩΣΤΙΚΗΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ.ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ.
3. ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΚΟΙΝΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.
4 ΣΧΟΛΗ ΒΟΗΘΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ
5. ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΩΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΡΕΙΒΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΟΠΩΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΚΑΡΑΛΗΣ.
ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ
1. ΣΧΟΛΗ ΑΡΧΑΡΙΩΝ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΟΡ ΜΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΚΟΙΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 4 ΣΚΟΙΝΙΕΣ.ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΗΣ
2. ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΣΩΣΤΙΚΗΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ.ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ.
3. ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΚΟΙΝΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.
4 ΣΧΟΛΗ ΒΟΗΘΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ
5. ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΩΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΡΕΙΒΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΟΠΩΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΚΑΡΑΛΗΣ.
Last edited by geka on 04 Oct 2010 23:09, edited 1 time in total.
Πρώτα από όλα δεν μιλάμε για μαθητές αλλά για εκπαιδευόμενους σε τεχνικές και άλλες δεξιότητες. Αυτή η διάκριση δεν έχει να κάνει με τύπους αλλά με την ουσία του θέματος. Ο εκπαιδευόμενος έχοντας επίγνωση των ορίων και των ικανοτήτων του συνεργάζεται με τον εκπαιδευτή του μέσα από μία διαδικασία αλληλεπίδρασης ώστε να βελτιώσει τις αδυναμίες του και φυσικά οφείλει στον εαυτό του πρώτιστα να διαφωνήσει με τις επιλογές του εκπαιδευτή του, αν θεωρεί ότι έχει κάνει κάποιο λάθος στην κρίση του (αρκετά πιθανό). Ο εκπαιδευτής από την πλευρά του οφείλει να ενθαρρύνει αυτή τη διαδικασία γιατί δεν μπορεί να ξέρει τα πάντα για τον εκπαιδευόμενο του, συλλέγοντας περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να έχει πιο ξεκάθαρη άποψη, συμπέρασμα; Ο εκπαιδευτής έχει πολλά να κερδίσει(ανάλογα με την περίσταση βέβαια) από τη διερεύνηση των απόψεων, των κινήτρων και του επιπέδου στρες (σε συνάρτηση με το ρίσκο), που μπορεί να αντέξει ο εκπαιδευόμενος του, θα αποφασίσει καλύτερα με βάση αυτό το γνώμονα και θα αποφύγει κακοτοπιές...(και ναι έχει συμβεί σε σχολή, όταν χρειάστηκε, back to basics και ας ακούστηκε γκρίνια από παντού...όπου χρειάζεται πραγματικά βέβαια, μη φοβόμαστε και τον ίσκιο μας). Αυτό που προηγείται όμως είναι ο εκπαιδευόμενος να πει τη γνώμη του με κάθε ειλικρίνεια σεβόμενος πρώτιστα τον εαυτό του αλλά και τους δίπλα του και έχοντας επίγνωση των ικανοτήτων και αδυναμιών του. Σίγουρα δεν είναι πρόβατο, είναι ενήλικος με ότι συνεπάγεται αυτό (στην εκπαίδευση ανήλικων μαθητών, τα πράγματα διαφέρουν κατά πολύ...)
(ΥΓ. σόρυ αν κούρασα μακρηγορώντας, καλύτερα όμως να μεταφερθεί στο άλλο topic η κουβέντα)
(ΥΓ. σόρυ αν κούρασα μακρηγορώντας, καλύτερα όμως να μεταφερθεί στο άλλο topic η κουβέντα)
-
- Posts: 223
- Joined: 09 Oct 2007 19:36
- Contact:
teochristopoulos wrote:Πάντως θυμίζω ότι το θέμα για το οποίο μιλάμε (?) είναι το "Συνάντηση εκπαιδευτών ΕΟΟΑ", που έγινε: ... Όλα τα άλλα δεν είναι θέμα συζήτησης στο παρόν τόπικ και όποιος θέλει ας ανοίξει ένα άλλο...!
Helloooooooooooooo!!!!!!!Ibex wrote:...αλλά για να μην ξεφύγουμε εδώ πέρα μεταφέρω την συζήτηση σε ένα άλλο topic στην στήλη της εκπαίδευσης:
http://www.routes.gr/Community/viewtopi ... =5287#5287
ΥΓ
Άντε ρε, μέταλο ο Δημήτρης; Και τον είχα για πιο "λαϊκό" τύπο...geka wrote:...ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΟΠΩΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΚΑΡΑΛΗΣ.