Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Πληροφορίες και απόψεις για την ασφάλεια και την βαθμολόγηση διαδρομών
Post Reply
Nikolas_A
Posts: 382
Joined: 15 Apr 2008 18:30

Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by Nikolas_A »

Τη Δευτέρα το LIDL φέρνει επαναφορτιζόμενο τροχό, μπορεί να φανεί χρήσιμος για αφαίρεση επίμονων ασφαλειών κατά τη συντήρηση διαδρομών.
Απετάξω τις πλακέτες; Απεταξάμην!
Συνετάξω τα καρύδια; Συνεταξάμην
freeq
Posts: 23
Joined: 02 Dec 2013 11:53

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by freeq »

Μήπως όμως είναι καιρός να αρχίσουμε και εδώ στα βράχια μας (τουλάχιστον στα σπορ πεδία) να συζητάμε για Sustainable Re-Bolting?
Για το πώς δηλαδή να μην δημιουργούμε νέες τρύπες με κάθε ανανέωση αλλά να αφαιρούμε τα παλιά βύσματα και να χρησιμοποιούμε τις ίδιες τρύπες, προστατεύοντας έτσι τα πολύτιμα βράχια μας?

Πολλοί στο εξωτερικό (πιθανόν και στην Ελλάδα?) έχουν ασχοληθεί ήδη αρκετά με αυτό και οι "πατέντες" είναι ήδη έτοιμες για τους επίδοξους clean developers..
πχ.
https://www.youtube.com/watch?v=OQIKa9WOyeQ
https://www.youtube.com/watch?v=PLl59N-HIds
Nikolas_A
Posts: 382
Joined: 15 Apr 2008 18:30

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by Nikolas_A »

Πολύ ενδιαφέρον. Επίσης πιστεύω ότι και τα Multi-monti πρέπει να δοκιμαστούν σε αναρριχητική χρήση.
Απετάξω τις πλακέτες; Απεταξάμην!
Συνετάξω τα καρύδια; Συνεταξάμην
kitsos
Posts: 206
Joined: 12 May 2007 01:03
Location: exarceia city

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by kitsos »

Πολύ σωστό, π.χ., στη συντήρηση, για ποιο λόγο να αλλάξουμε
Μια ιδιοκατασκευή ή γαλβανιζέ βύσμα αν δεν έχει εμφανή σημάδια διάβρωσης; π.χ. Στο
Σέσι τα παλιά γαλβανιζέ, που αλλάχτηκαν, εσωτερικά ήταν σαν να μπήκαν χθες...αντίθετα
Στο δασκαλειο γαλβανιζέ πλακέτες εκεί έχουν γίνει ροκλαντ....
Nikolas_A
Posts: 382
Joined: 15 Apr 2008 18:30

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by Nikolas_A »

Το core drill πάντως αφήνει μεγάλη τρύπα ακόμα και για χημικό. Η δεύτερη μέθοδος μου φαίνεται καλύτερη
Απετάξω τις πλακέτες; Απεταξάμην!
Συνετάξω τα καρύδια; Συνεταξάμην
User avatar
Ibex
Posts: 711
Joined: 15 Aug 2006 14:49

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by Ibex »

Φυσικά υπάρχουν και ανοξείδωτα Multi-Monti με διαφορετικά κράματα. Χωρίς καμία μόνιμη τάση εφελκισμού, ίσως είναι μια άριστη λύση για τα παραθαλάσσια (και όχι μόνο) πεδία. Οι δοκιμές τα έχουν αναδείξει ως δυνατότερα από τα βύσματα εκτόνωσης (μονής ή διπλής) όχι μόνο
σε πλευρικές αλλά και σε κάθετες προς το βράχο τάσεις (στέγες). Κατά τη γνώμη μου αξίζει να δοκιμαστούν για 2-3 χρόνια σε κάποια πολυσύχναστη διαδρομή με συχνές πτώσεις και κρεμάσματα για να διαπιστωθεί εάν κουνιούνται και αρχίζουν να στρίβουν από μόνα τους με την συχνή χρήση. Θα μπορούσαν να μπουν ένα-παρά-ένα εναλλάξ με κοινά δοκιμασμένα βύσματα εκτόνωσης.
"Πολλὰ μὲν ἄλλα Νύμφαι κἠμὲ δίδαξαν ἀν᾽ ᾤρεα βουκολέοντα ἐσθλά." Π.Α.
Nikolas_A
Posts: 382
Joined: 15 Apr 2008 18:30

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by Nikolas_A »

Αγοράσαμε τελικά έναν στον ΠΟΑ, δουλεύει μια χαρά με λεπτό δίσκο κοπής (0.1mm).

Δοκιμάστηκε σήμερα.
Απετάξω τις πλακέτες; Απεταξάμην!
Συνετάξω τα καρύδια; Συνεταξάμην
geka
Posts: 249
Joined: 15 Mar 2010 13:45

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Post by geka »

Η λύση ειναι χημικά σε HCR η τιτάνιο και για καμία 50αρια χρόνια είσαι οκ.Μετά υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιησεις την ίδια τρύπα χωρίς να την τραυματίσεις η να την μεγαλώσεις.
Ήδη κάποιες διαδρομές του τιτ στην Αργολίδα γράφουν πάνω απο 15 χρόνια ζωής δίπλα στην θάλασσα και χωρίς σημασία διάβρωσης.
Νομίζω οτι δεν ειναι καθόλου τυχαίο οτι σε χώρες του εξωτερικού που βρίσκονται δίπλα στην θάλασσα βάζουν τέτοιου είδους χαλυβες.
Προσωπικά πλέον βάζω μόνο 12αρια σε μηχανικά.
Post Reply