Page 1 of 1

Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 17 Jun 2016 12:40
by Nikolas_A
Τη Δευτέρα το LIDL φέρνει επαναφορτιζόμενο τροχό, μπορεί να φανεί χρήσιμος για αφαίρεση επίμονων ασφαλειών κατά τη συντήρηση διαδρομών.

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 17 Jun 2016 14:37
by freeq
Μήπως όμως είναι καιρός να αρχίσουμε και εδώ στα βράχια μας (τουλάχιστον στα σπορ πεδία) να συζητάμε για Sustainable Re-Bolting?
Για το πώς δηλαδή να μην δημιουργούμε νέες τρύπες με κάθε ανανέωση αλλά να αφαιρούμε τα παλιά βύσματα και να χρησιμοποιούμε τις ίδιες τρύπες, προστατεύοντας έτσι τα πολύτιμα βράχια μας?

Πολλοί στο εξωτερικό (πιθανόν και στην Ελλάδα?) έχουν ασχοληθεί ήδη αρκετά με αυτό και οι "πατέντες" είναι ήδη έτοιμες για τους επίδοξους clean developers..
πχ.
https://www.youtube.com/watch?v=OQIKa9WOyeQ
https://www.youtube.com/watch?v=PLl59N-HIds

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 21 Jun 2016 18:58
by Nikolas_A
Πολύ ενδιαφέρον. Επίσης πιστεύω ότι και τα Multi-monti πρέπει να δοκιμαστούν σε αναρριχητική χρήση.

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 27 Jun 2016 17:22
by kitsos
Πολύ σωστό, π.χ., στη συντήρηση, για ποιο λόγο να αλλάξουμε
Μια ιδιοκατασκευή ή γαλβανιζέ βύσμα αν δεν έχει εμφανή σημάδια διάβρωσης; π.χ. Στο
Σέσι τα παλιά γαλβανιζέ, που αλλάχτηκαν, εσωτερικά ήταν σαν να μπήκαν χθες...αντίθετα
Στο δασκαλειο γαλβανιζέ πλακέτες εκεί έχουν γίνει ροκλαντ....

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 27 Jun 2016 23:13
by Nikolas_A
Το core drill πάντως αφήνει μεγάλη τρύπα ακόμα και για χημικό. Η δεύτερη μέθοδος μου φαίνεται καλύτερη

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 06 Jul 2016 12:01
by Ibex
Φυσικά υπάρχουν και ανοξείδωτα Multi-Monti με διαφορετικά κράματα. Χωρίς καμία μόνιμη τάση εφελκισμού, ίσως είναι μια άριστη λύση για τα παραθαλάσσια (και όχι μόνο) πεδία. Οι δοκιμές τα έχουν αναδείξει ως δυνατότερα από τα βύσματα εκτόνωσης (μονής ή διπλής) όχι μόνο
σε πλευρικές αλλά και σε κάθετες προς το βράχο τάσεις (στέγες). Κατά τη γνώμη μου αξίζει να δοκιμαστούν για 2-3 χρόνια σε κάποια πολυσύχναστη διαδρομή με συχνές πτώσεις και κρεμάσματα για να διαπιστωθεί εάν κουνιούνται και αρχίζουν να στρίβουν από μόνα τους με την συχνή χρήση. Θα μπορούσαν να μπουν ένα-παρά-ένα εναλλάξ με κοινά δοκιμασμένα βύσματα εκτόνωσης.

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 21 Oct 2017 20:31
by Nikolas_A
Αγοράσαμε τελικά έναν στον ΠΟΑ, δουλεύει μια χαρά με λεπτό δίσκο κοπής (0.1mm).

Δοκιμάστηκε σήμερα.

Re: Γωνιακός τροχός μπαταρίας στο LIDL

Posted: 24 Oct 2017 19:38
by geka
Η λύση ειναι χημικά σε HCR η τιτάνιο και για καμία 50αρια χρόνια είσαι οκ.Μετά υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιησεις την ίδια τρύπα χωρίς να την τραυματίσεις η να την μεγαλώσεις.
Ήδη κάποιες διαδρομές του τιτ στην Αργολίδα γράφουν πάνω απο 15 χρόνια ζωής δίπλα στην θάλασσα και χωρίς σημασία διάβρωσης.
Νομίζω οτι δεν ειναι καθόλου τυχαίο οτι σε χώρες του εξωτερικού που βρίσκονται δίπλα στην θάλασσα βάζουν τέτοιου είδους χαλυβες.
Προσωπικά πλέον βάζω μόνο 12αρια σε μηχανικά.