Πάνω Φλαμπούρι - Περιγραφές
Posted: 07 Apr 2021 12:08
ΑΧΕΡΟΝΤΑΣ ΜΙΣΟΣ
Μισός γιατί δεν κάναμε την αριστερή τραβέρσα (που έμαθα ότι είναι πολύ ωραία με κοινή έξοδο με αυτή της Νέμεσης), όπως φαίνεται στο Πανοραμικό αλλά πήγαμε ευθεία επάνω με μία σχοινιά 60άρα, άλλα όπως και να το κάνεις, αποτελεί διαμάντι στην Αττική παραδοσιακή αναρρίχηση. Ακολουθεί το χαρακτηριστικό δίεδρο αριστερά από την Πτήση. Καλό είναι να έχετε μια πλήρη σειρά καρύδια και φρεντς μέχρι και το 3 της κάμαλοτ και διπλά το πράσινο και το κόκκινο καθώς και 5μετρο κορδονέτο για το πάνω ρελέ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ξεκινάμε μαζί με την ‘Πτήση’ στην εύκολη ράμπα. Επιλέγουμε να βάλουμε την πρώτη ασφάλεια όσο πιο ψηλά γίνεται και με μεγάλη προέκταση για να μην έχουμε προβλήματα αργότερα. Αφήνουμε την ράμπα για το δίεδρο που έχει αρχικά 5ο βαθμό δυσκολίας μέχρι που συναντάμε καρφί με ναυτικό στα δεξιά μας. Εκεί αρχίζουν και δυσκολεύουν τα πράγματα, προσοχή θέλουν και κάποια σαθρά, τα οποία έχουν κατά το δυνατό καθαριστεί. Ασφαλίζουμε συνέχεια μέχρι και το κρουξ με καλά φρεντς. Το κρουξ είναι τεχνικό, αρνητικό ντουλφεροδίεδρο (περίπου 7- αλλά καμία σχέση με 6α+). Συνεχίζουμε σε δίεδρο 5ου μέχρι μικρό διάζωμα/ παταράκι με καρφί στην βάση. Εκεί κανονικά θα ήταν το πρώτο ρελέ (προβληματικό). Συνεχίζουμε με σύντομο δύσκολο πέρασμα σε αρνητικό δίεδρο (6+), που ασφαλιζεται με το μπλε καμαλοτ, το οποίο μετά γίνεται πολύ ωραίο 5ου μέχρι το τέλος της ορθοπλαγιάς. Εύκολο ρελέ σε φυσικές ασφάλειες.
Μισός γιατί δεν κάναμε την αριστερή τραβέρσα (που έμαθα ότι είναι πολύ ωραία με κοινή έξοδο με αυτή της Νέμεσης), όπως φαίνεται στο Πανοραμικό αλλά πήγαμε ευθεία επάνω με μία σχοινιά 60άρα, άλλα όπως και να το κάνεις, αποτελεί διαμάντι στην Αττική παραδοσιακή αναρρίχηση. Ακολουθεί το χαρακτηριστικό δίεδρο αριστερά από την Πτήση. Καλό είναι να έχετε μια πλήρη σειρά καρύδια και φρεντς μέχρι και το 3 της κάμαλοτ και διπλά το πράσινο και το κόκκινο καθώς και 5μετρο κορδονέτο για το πάνω ρελέ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ξεκινάμε μαζί με την ‘Πτήση’ στην εύκολη ράμπα. Επιλέγουμε να βάλουμε την πρώτη ασφάλεια όσο πιο ψηλά γίνεται και με μεγάλη προέκταση για να μην έχουμε προβλήματα αργότερα. Αφήνουμε την ράμπα για το δίεδρο που έχει αρχικά 5ο βαθμό δυσκολίας μέχρι που συναντάμε καρφί με ναυτικό στα δεξιά μας. Εκεί αρχίζουν και δυσκολεύουν τα πράγματα, προσοχή θέλουν και κάποια σαθρά, τα οποία έχουν κατά το δυνατό καθαριστεί. Ασφαλίζουμε συνέχεια μέχρι και το κρουξ με καλά φρεντς. Το κρουξ είναι τεχνικό, αρνητικό ντουλφεροδίεδρο (περίπου 7- αλλά καμία σχέση με 6α+). Συνεχίζουμε σε δίεδρο 5ου μέχρι μικρό διάζωμα/ παταράκι με καρφί στην βάση. Εκεί κανονικά θα ήταν το πρώτο ρελέ (προβληματικό). Συνεχίζουμε με σύντομο δύσκολο πέρασμα σε αρνητικό δίεδρο (6+), που ασφαλιζεται με το μπλε καμαλοτ, το οποίο μετά γίνεται πολύ ωραίο 5ου μέχρι το τέλος της ορθοπλαγιάς. Εύκολο ρελέ σε φυσικές ασφάλειες.