Μπουφος

Πληροφορίες και απόψεις για την ασφάλεια και την βαθμολόγηση διαδρομών
User avatar
adimitrakou
Posts: 49
Joined: 02 Jul 2009 16:38
Location: ATHENS

Μπουφος

Post by adimitrakou »

Σήμερα σκαρφαλωνοντας τη διαδρορμη "μπούφος" στη μικρη βαράσοβα έπεσε ο σχοινοσυντροφος μου εχοντας κλιπαρει την 1η πλακετα και χωρις να προλαβει να κλιπαρει τη 2η. Αποτέλεσμα: εφτασε στο έδαφος χωρις ευτυχως να τραυματιστει. Η απόσταση της 2ης απο την 1η ειναι αρκετα μεγάλη. Μηπως θα έπρεπε να μπει μια πλακετα ακομα λιγο πιο χαμηλα για να αποφευχθουν μελλοντικα ατυχηματα;

Αλεξάνδρα
Che
Posts: 267
Joined: 01 Jan 2009 20:07
Location: ATHENS,GREECE

Post by Che »

Καποια στιγμη θα πρεπει να ανοιξουμε μια συζητηση με θεμα τα πεδια την ιστορια τους με πιο σκεπτικο ανοιχτηκαν και ασφαλιστηκαν οι διαδρομες
Planar
Posts: 365
Joined: 30 Mar 2007 14:28
Location: Maganopigado
Contact:

Post by Planar »

Είναι καλό που δεν χτύπησε το παλικάρι. Οι παλιές διαδρομές στη μικρή βαρασοβα είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Ειδικά διαδρομές όπως η Τρελή γιαγιά, οι Δυο φίλοι, και η Παρθενα+Διαβολος θέλουν πολύ προσοχή στις πρώτες πλακέτες αφού από οποίο κλιπάρισμα και να φύγεις σκας στο έδαφος
Ωστόσο από συζητήσεις με παλιότερους αναρριχητές έχω την εντύπωση οι διαδρομές αυτές δεν ανοίχτηκαν με σπορ λογική. Το γεγονός τι είναι επικίνδυνες δεν είναι από επιπολαιότητα στο κάρφωμα, αλλά από επιλογή του ανοιξαντα - άρα ένα retro bolting δεν θα τις «διόρθωνε» ακριβώς αλλά μάλλον θα αλλοίωνε το χαρακτήρα τους.
Βεβαία μπορεί και να κάνω λάθος…
Πάντως για να πω την αλήθεια μου αρέσει και λίγο που είναι έτσι. Πχ "δυο φίλους" δεν έχω τολμήσει να μπω ποτέ επικεφαλής . Αν ποτέ γίνω αρκετά ικανος για αυτήν (= 2-3 βαθμούς πάνω από τη βαθμολογία της διαδρομής) θα τη δοκιμάσω. Αν ήταν γαζωμένη πιθανότατα θα την είχα δουλέψει βύσμα βυσμα. Αλλά έτσι θα ήταν «μια ακόμα διαδρομή».
Γενικά μου αρέσει το ασφαλές σκαρφάλωμα, αλλά είναι ωραίο να υπάρχει και κάπου κάτι πιο απρόσιτο, κάτι λιγότερο fun, κάτι που πρέπει να κλείσεις το ipod για να το σκαρφαλώσεις.
Πλέον έχουμε αρκετά βράχια για ολους. Άπλα να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και να προσέχουμε.
xrise
Posts: 79
Joined: 09 Dec 2007 18:25
Location: Athens

Post by xrise »

Planar συμφωνώ μαζί σου.

Απλά με αφορμή τα παραπάνω θέλω να επισημάνω, και με κάθε σεβασμό στο κόπο και όρεξη αυτών που άνοιξαν μία διαδρομή, ότι καμία φορά συγχέουμε τις διαδρομές πού είναι αραιά ασφαλισμένες με τις διαδρομές που είναι λάθος ασφαλισμένες ειδικά στις πρώτες 2 πλακέτες.

Καλημέρα
User avatar
adimitrakou
Posts: 49
Joined: 02 Jul 2009 16:38
Location: ATHENS

Post by adimitrakou »

Δηλαδή ειναι στην ουσια σα να λέμε οτι για να μπει κανεις σε αυτες τις διαδρομες και να μη βρεθει στο εδαφος θα πρεπει να τις εχει με πολυ άνεση και να μην ειναι και ατυχος πχ να γλυστρισει ή να φυγει κομματι.

Παντως στο καράβι ο Τιτοπουλος προσθεσε καποιες πλακετες πιο χαμηλα που παρολο που τις εχει ανοιξει ο ιδιος τις διαδρομες.Τελικα λοιπον τι ισχυει;

Κι εμεις που ειμαστε νεοι αναρριχητες και δεν εχουμε ακομα πολυ καλο επιπεδο τι θα πρεπει να κάνουμε; Να περιοριστουμε σε συγκεκριμενα πεδία;

Υπάρχει μια ενιαία αναρριχητικη ηθική γι αυτο το θέμά και ποια ειναι αυτη τελικα;
AlexHwaRang
Posts: 425
Joined: 01 Jul 2007 16:33

Post by AlexHwaRang »

H H8IKH EINAI:

TO NOU SOY.

NAI DEN MPOREIS NA 'MPAINEIS' PANTOY KAI GIA AYTO EYTHINESE MONO ESY.

KAI AN GIA PARADEIGMA EINAI SKOYRIASMENH H PLAKETA 'H KAKOVALMENH FRONTISE NA KSEREIS OTI DE 8A PESEIS.

AN SE PEIRAZEI AYTO KAI 8ES OPWSTHIPOTE NA KANEIS AYTH THN DIADROMH MPOREIS NA SYNENOHTHEIS ME TON ANOIKSANTA STHN EPIPLEON ASFALISH THS 'H NA PERIMENEIS NA GINEIS ARKETA KALOS 'H TRELOS.

IDIO EINAI TWRA NA SKARFALVNEIS STOY DAVELLI KAI IDIO STO LATSOYDOREMA? KAMIA SXESH.
NikX
Posts: 42
Joined: 03 Nov 2008 14:52
Location: Mountains

Post by NikX »

...παιζει ρολο και αυτος που ασφαλιζει,
πρεπει να ειναι πιο ενεργος και να εχει το νου του σε αυτον που σκαρφαλωνει, ας μην ξεχναμε οτι ειναι ενα συστημα: αναρριχητης - σχοινι / ασφαλειες - ασφαλιστης.

η προσθεση μιας μονιμης ασφαλειας δεν μπορει να σταματησει μια πτωση απο μονη της
sofia
Posts: 42
Joined: 06 Feb 2008 18:12

Post by sofia »

Χωρίς παρεξήγηση και δίνοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ανοίγουν διαδρομές στις οποίες μπορούμε όλοι μας σήμερα να σκαρφαλώνουμε, αναρρωτιέμαι: το να ανοίγει όποιος θέλει ένα πεδίο με τον δικό του τρόπο ασφάλισης – ‘γαζωμένο’ ή ανασφάλιστο, επικίνδυνο ή όχι, υπερβαθμολογημένο ή τι αντίθετο κ.τ.λ.- συμβαίνει και σε άλλες χώρες, ή είναι ένα από τα κλασικά παραδείγματα που χαρακτηρίζουν τη χώρα μας..!?
User avatar
adimitrakou
Posts: 49
Joined: 02 Jul 2009 16:38
Location: ATHENS

Post by adimitrakou »

Νικ στην συγκεκριμενη περιπτωση οποιος και να ασφαλιζει η αποσταση ης 1η απο την 2η πλακετα ειναι τετοια που δεν γλιτωνεις. απλως ετυχε να σποταρω εγω απο κατω πραγμα που ανεκοψε την πτωση σε μεγαλο βαθμο.
Che
Posts: 267
Joined: 01 Jan 2009 20:07
Location: ATHENS,GREECE

Post by Che »

Βασικα το θεμα ειναι μεγαλο και σηκωνει τσιγαρο.....

Απλα χωρις να θελω να φανω κακος...Τουλαχιστον να δινουν πληροφορειες για τον χαρακτηρα της διαδρομης και την επικινδυνοτητα ουτως ωστε καποιος που θα διαβασει τον οδηγο να μπει εις γνωσιν του....

Δε γινεται στο ενα πεδιο να εχει βυσμα καθε ενα μετρο και στο αλλο καθε 5 μετρα.Και ειναι και κοινως αποδεκτο οτι τουλαχιστον οι 2 πρωτες ασφαλειες πρεπει να εχουν μικροτερη αποσταση μεταξυ τους.

νομιζω η πρωτη στα 2 με 2.5 μετρα και η επομενη στο 1,5 μετρο.
Απλα πολλες φορες και λογω κοστους που ειναι κατανοητο αλλα και για λογους ισως καμια φορα ''αφηρημαδας'' οι ασφαλειες υπολογιζονται βαση της ικανοτητας και της σωματικης διαπλασης του ανοιξαντα(ψηλος,κοντος κλπ.)

Και νομιζω οτι υπαρχει μια οδηγια απο την Uiaa που καθοριζει ακριβως τον ασφαλη τροπο ασφαλισης και τα καινουργια πεδια συνηθως ανοιγονται ετσι.

Αλεξανδρα καλα που δε μπηκατε στη σχισμη.εκει χτυπας μεχρι και το τεταρτο σετακι.απλα ρωτηστε κανεναν πιο παλιο πριν πατε σε καποιο πεδιο αγνωστο η φροντιζετε να εχετε και καποιους εμπειρους μαζι.
Planar
Posts: 365
Joined: 30 Mar 2007 14:28
Location: Maganopigado
Contact:

Post by Planar »

Che wrote: Απλα χωρις να θελω να φανω κακος...Τουλαχιστον να δινουν πληροφορειες για τον χαρακτηρα της διαδρομης και την επικινδυνοτητα ουτως ωστε καποιος που θα διαβασει τον οδηγο να μπει εις γνωσιν του....
routes.gr Section Mikri Varasova wrote: Όλες οι διαδρομές, εκτός από μια, είναι πλήρως ασφαλισμένες με πλακέτες και για την επανάληψή τους απαιτούνται ένα σχοινί 60μ και σετάκια. Ωστόσο, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή αφού σε μερικές περιπτώσεις η ασφάλιση είναι κακή και η καθαρή κρίση του αναρριχητή είναι απαραίτητη για την αποφυγή μιας επικίνδυνης προσγείωσης στο έδαφος.
kitsos
Posts: 206
Joined: 12 May 2007 01:03
Location: exarceia city

Post by kitsos »

Che wrote:Βασικα το θεμα ειναι μεγαλο και σηκωνει τσιγαρο.....

Απλα χωρις να θελω να φανω κακος...Τουλαχιστον να δινουν πληροφορειες για τον χαρακτηρα της διαδρομης και την επικινδυνοτητα ουτως ωστε καποιος που θα διαβασει τον οδηγο να μπει εις γνωσιν του....

Δε γινεται στο ενα πεδιο να εχει βυσμα καθε ενα μετρο και στο αλλο καθε 5 μετρα.Και ειναι και κοινως αποδεκτο οτι τουλαχιστον οι 2 πρωτες ασφαλειες πρεπει να εχουν μικροτερη αποσταση μεταξυ τους.

νομιζω η πρωτη στα 2 με 2.5 μετρα και η επομενη στο 1,5 μετρο.
Απλα πολλες φορες και λογω κοστους που ειναι κατανοητο αλλα και για λογους ισως καμια φορα ''αφηρημαδας'' οι ασφαλειες υπολογιζονται βαση της ικανοτητας και της σωματικης διαπλασης του ανοιξαντα(ψηλος,κοντος κλπ.)

Και νομιζω οτι υπαρχει μια οδηγια απο την Uiaa που καθοριζει ακριβως τον ασφαλη τροπο ασφαλισης και τα καινουργια πεδια συνηθως ανοιγονται ετσι.

Αλεξανδρα καλα που δε μπηκατε στη σχισμη.εκει χτυπας μεχρι και το τεταρτο σετακι.απλα ρωτηστε κανεναν πιο παλιο πριν πατε σε καποιο πεδιο αγνωστο η φροντιζετε να εχετε και καποιους εμπειρους μαζι.
Βασικά αν πέσεις στη σχισμή, θα σου κάνει μετά μια σχισμή... :lol: :lol: :lol:

βέβαια αν πέσεις έχοντας και τα πόδια ανοιχτά...(και είσαι ανήρ...)τύφλα να

έχει η Καζαμπλάνκα...

che, για κάνε μια ανάλυση, ίδια με του άλλου post... :D :D

σηκώνει τσιγάρο;;; για να το μάθουν οι Rambo του υπουργείου υγείας.... :o :o :o
Lacrimosa
Posts: 106
Joined: 20 Aug 2008 10:06

Post by Lacrimosa »

Σημαντικό το θέμα της ασφάλισης διαδρομών καθώς και της βαθμολόγησής τους και ίσως θα έπρεπε με την ευκαιρία του ατυχούς συμβάντος, όντως να ξεκινήσει μια πιο εκτενής συζήτηση, καθώς πολλοί είναι αυτοί που συγχέουν την ύπαρξη ασφαλειών στο βράχο με την απολύτως ασφαλή αναρρίχηση (λες και υπάρχει τέτοια).

Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να επισημάνω τα ακόλουθα, πάντοτε με τον απαιτούμενο σεβασμό στους δασκάλους μας.

1. Όταν ανοίγουμε μια διαδρομή και την ασφαλίζουμε αυτό γίνεται είτε με σχοινί από κάτω είτε με σχοινί από πάνω, αλλά πάντα σκαρφαλώνοντας τη διαδρομή. Τότε σημαδεύονται τα σημεία όπου θα μπουν οι ασφάλειες έχοντας κατά νου στα σημεία αυτά να υπάρχει σημείο ισορροπίας με ένα "καλό" πιάσιμο και πάτημα, ώστε να μπορεί όντως να γίνει το κλιπάρισμα. Τώρα αν αυτό το σημείο υπάρχει στα 3 μέτρα μετά το προηγούμενο γκολό, η ασφάλεια ασφαλώς και θα μπει στα 3 μέτρα και όχι πριν για να μην αναγκαστεί ο αναρριχητής να κλιπάρει σε σημείο που δεν πρέπει, προκαλώντας μια πιθανή πτώση. Τώρα για κάποιους τα 3 μέτρα φαίνονται υπερβολικά, για κάποιους άλλους είναι εντάξει.

Αυτός ο κανόνας σε γενικές γραμμές και όχι απολύτως ισχύει ακόμη και για το πρώτο γκολό, όπως και για το δεύτερο όπως και για όλα.

2. Πολλές φορές τα ατυχήματα και οι πτώσεις συνδέονται και με τον κακό τρόπο κλιπαρίσματος και εδώ ίσως να έχουν μερίδιο και οι Σχολές καθώς σε πολύ λίγες περιπτώσεις ακούγεται η Συμβουλή ότι κλιπάρουμε όταν το γκολό είναι στο ύψος του στήθους μας, καθώς σε διαφορετική περίπτωση δυστυχώς αν και δεν είναι ευδιάκριτο από έναν αρχάριο, τραβάει περισσότερο σχοινί και έχει μεγαλύτερη πτώση αν πέσει. Και όταν ανοίγονται οι διαδρομές (οι σωστά ανοιγμένες διαδρομές) ανοίγονται με το σκεπτικό ότι ο άλλος θα φτάσει στο ύψος του στήθους του και θα κλιπάρει, καθώς σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να έχει πτώση μεγαλύτερη από την επιθυμητή.

3. Όντως υπάρχουν κανόνες από την UIAA, που ωστόσο δεν είναι απόλυτοι και δεν τηρούνται πάντα και τέλος πάντων δεν είναι δεσμευτικοί για αυτούς που ανοίγουν διαδρομές. Και αυτό δεν είναι ελληνική πατέντα αφού και στις Άλπεις μπαίνεις σε διαδρομή Multipitch και σου λέει ότι είναι καλά ασφαλισμένη και στα περάσματα 5ου βρίσκεις από 2 έως 4 γκολό σε σχοινιά 30 μέτρων. Και στα Μετέωρα βρίσκεις ασφάλειες… σπάνια έως ποτέ ή και ανά 2 μέτρα ανάλογα τη διαδρομή (και τη δυσκολία και το χαρακτήρα του ανοίξαντα).

4. Όσον αφορά στην υπερβαθμολόγηση και υποβαθμολόγηση διαδρομών... Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν διαφορές μεταξύ βαθμολογιών από πεδίο σε πεδίο και ανάλογα με τον ανοίξαντα. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Πόσες φορές δεν έχουμε βρεθεί κάπου και επειδή είμαστε πιο ψηλοί ή πιο κοντοί ή δεν έχουμε εξοικείωση με συγκεκριμένες τεχνικές αναρρίχησης αναφωνούμε ότι αυτός που την άνοιξε δεν ξέρει τι του γίνεται!!! Για παράδειγμα, όποιοι έχουν σκαρφαλώσει τον Αρχιμήδη και δεν έχουν εξοικείωση σε τέτοιες διαδρομές, διαφωνούν κάθετα με τη βαθμολογία… που όμως είναι αυτή που είναι, είτε μπορεί κανείς να τη σκαρφαλώσει είτε όχι. Αντίστοιχα δεν ένιωσαν όσοι για πρώτη φορά σκαρφάλωσαν γρανίτη και «τον ήπιαν» σε διαδρομές 5ου???….

Ολοκληρώνοντας (και με συγχωρείτε που είμαι πολυλογάς)…

Πρέπει όλοι μας να αναγνωρίσουμε ότι οι διαδρομές ανοίγονται με προσωπικό κόπο και προσωπικά έξοδα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Και τους ευχαριστούμε για αυτό.

Οι διαδρομές είναι δημιούργημα του εκάστοτε ανοίξαντα και αντικατοπτρίζουν την αισθητική του, τη φιλοσοφία του και τον τρόπο που αντιμετωπίζει το σκαρφάλωμα.

Και, διάολε, αφού κάποιοι τις σκαρφάλωσαν και τις σκαρφαλώνουν επικεφαλής όπως είναι ανοιγμένες εδώ και πολλά χρόνια, γνωρίζοντας τους κινδύνους και τα ρίσκα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει εμείς οι νεότεροι, να απαιτούμε διαφοροποίηση στην ασφάλιση. Ή τις σκαρφαλώνουμε όπως είναι ή πάμε παραπέρα σε άλλες διαδρομές. Βράχια υπάρχουν πολλά, καθώς και δάσκαλοι με διάθεση να μας μάθουν πώς μπαίνει ένα σωστό γκολό. Ας ξεκινήσουμε να μαθαίνουμε δίπλα τους και μετά με προσωπικά έξοδα και προσωπικό κόπο, ας φτιάξουμε τις τέλεια ασφαλισμένες διαδρομές.

Διότι, εμείς ξέρουμε!

Υ.Γ. 1
Η Batman κάποτε ήταν σημείο αναφοράς… μετά όλοι μας «την είχαμε» γιατί η πρώτη σχοινιά ήταν πίτα στα γκολό… από τότε που βγήκε το γκολό, αλήθεια, πόσες επαναλήψεις μετράει???

Υ.Γ. 2
Η Μικρή Βαράσοβα για πολλούς από εμάς είναι ένας στόχος, όπως στόχος είναι και άλλα πεδία στα οποία δεν πατούσαμε (και δεν πατάμε) γιατί γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε αρκετά ψημένοι… και μπορεί να μην ψηθούμε ποτέ αρκετά ώστε να τα σκαρφαλώσουμε…

αλλά είναι εκεί και μας περιμένουν…
User avatar
adimitrakou
Posts: 49
Joined: 02 Jul 2009 16:38
Location: ATHENS

Post by adimitrakou »

τσε μπηκαμε και στη σχισμη πριν κανα μηνα κι επεσε ο μακης κι εσπασε το δακτυλο του.

ομως για εκει ισχυουν ολα αυτα που γραψαν οι προηγουμενοι δηλ. οτι μπαινεις με προσωπικη σου ευθυνη περνωντας τα ρισκα σου κλπ κλπ. κατα τη γνωμη μου ειναι αλλο θέμα η γενικη ασφαλιση της διαδρομης αραιη-πυκνη ασφαλιση κι αλλο η διαφορα 1ης -2ης πλακετας γιατι εκει βλεπεις εδαφος αν πεσεις.

Δεν ειμαι κατάλληλη εγω να πω ποια ειναι η αναρριχητικη ηθικη για το ανοιγμα των διαδρομων. Εγω απλως θέτω έναν προβληματισμο εξαιτιας ενος ατυχους συμβαντος. Στην περιπτωση του συμβαντος αυτου δεν ειχε καν τραβηχτει σκοινι για το κλιπαρισμα και ο αναρριχητης ειχε μολις προλαβει να κλιπαρει το σετακι περιπου απο το υψος του στηθους του. δεν υπηρχε τεχνικο λαθος κλιπαρισματος.

Επισης πιστευω οτι θα ηταν ισως καλο να ακολουθηθει μια ενιαια πολιτικη στο άνοιγμα σπορ διαδρομων οσον αφορα 1η 2η πλακετα. Απο κει και πέρα ας ειναι και ανα 5 μετρα κι οποιος μπορει ας τις κανει.

Οσον αφορα τη βαθμολογηση μας φανηκαν πολλοι πιο δυσκολες οι διαδρομες στην μ. βαρασοβα σε σχεση με άλλα πεδία αλλα φυσικα δεν μου πέφτει λόγος για αυτο. Εχει σημασια να υπαρχει καλη πληροφορηση μόνο ειδικα για τους νεους αναρριχητες.

Για μένα προσωπικα ηταν ένα καλο μάθημα για να μην παραμυθιάζομαι σε σχεση με το πως σκαρφαλωνω. Ειναι δυσκολο πεδιο γενικα.
Ant
Posts: 89
Joined: 07 Feb 2008 12:20

Post by Ant »

Δηλαδή ειναι στην ουσια σα να λέμε οτι για να μπει κανεις σε αυτες τις διαδρομες και να μη βρεθει στο εδαφος θα πρεπει να τις εχει με πολυ άνεση και να μην ειναι και ατυχος πχ να γλυστρισει ή να φυγει κομματι.
Ακριβώς.

Η αν η διαδρομη είναι στο όριο του απλά να έχει τα άντερα να μπεί.

Κανείς δε σε βάζει με το ζόρι, ούτε πρέπει να μπούμε όλοι παντού.
Και μιλάω εγώ που είμαι και φλώρος!
User avatar
adimitrakou
Posts: 49
Joined: 02 Jul 2009 16:38
Location: ATHENS

Post by adimitrakou »

για να το προχωρησω και λιγο παραπερα το θεμα λοιπον ρωτω το εξης: αυτος που έχει τ' αντερα να μπει και που πέρνει μεγαλυτερα ρίσκα εχει επικρατησει να θεωρειται καλυτερος αναρριχητης;
kitsos
Posts: 206
Joined: 12 May 2007 01:03
Location: exarceia city

Post by kitsos »

Ant wrote:
Δηλαδή ειναι στην ουσια σα να λέμε οτι για να μπει κανεις σε αυτες τις διαδρομες και να μη βρεθει στο εδαφος θα πρεπει να τις εχει με πολυ άνεση και να μην ειναι και ατυχος πχ να γλυστρισει ή να φυγει κομματι.
Ακριβώς.

Η αν η διαδρομη είναι στο όριο του απλά να έχει τα άντερα να μπεί.

Κανείς δε σε βάζει με το ζόρι, ούτε πρέπει να μπούμε όλοι παντού.
Και μιλάω εγώ που είμαι και φλώρος!
Κάτι μου θυμίζει αυτό...

http://www.routes.gr/Community/viewtopi ... c&start=25
Ant
Posts: 89
Joined: 07 Feb 2008 12:20

Post by Ant »

Ακριβώς Κίτσο :D

Και φίλη μου ναι, εγώ πιστεύω πως έτσι είναι. Δεν είναι τόσο η δύναμη ή η τεχνική αλλά τα άντερα. Τελείως προσωπική άποψη βέβαια.
kitsos
Posts: 206
Joined: 12 May 2007 01:03
Location: exarceia city

Post by kitsos »

To be floros or not to be?

To be archi....tos or not to be?

"Floreth" W.Shakespeare


:lol: :lol:
Lacrimosa
Posts: 106
Joined: 20 Aug 2008 10:06

Post by Lacrimosa »

Διαδρομή του Μήνα: Ο ΜΠΟΥΦΟΣ!!!

Προβλέπεται ουρά το ΣΚ για επαναλήψεις, ώστε να έχουμε και προσωπική άποψη!!!!

Κόβονται εισιτήρια για σειρά προτεραιότητας!

χεεεεεε
Post Reply